Powered By Blogger

lördag 22 maj 2010

I dag då !!! Va i stenungsund och shoppade !:)I mat affären träffade vi mormor o morfar och så bestämde dem att vi skulle åka till dem och grilla.Sedan skulle jag åka och rida Jag hittade inte mina ridbyxor så jag fick ta tävlings byxorna :D Så jag hoppade när jag hoppade ringde det i mammas mobil det var mormor hon berättade att hon hade ramlat och tagit imot sig med handen så vi tror hon har brutit handen:(Sedan tvättade jag Asse men när vi släppte in honnom i hagen så gick han upp och rullade sig:) Sedan åkte vi hem så jag bytte om så åkte vi till morfar för mormor va på sjukhus:(Vi grillade kotletter mumms!!!Så nu lyssnar jag på musik(L)I morgon ska man spela mot Alingsås KIK eller nått.Hoppas vi vinner !!Jag ska kanske ska ta ledigt från skolan på fredag för jag ska åka till göteborg och träffa Emily Witt.Men jag vill inte ta ledigt för då får jag inte träffa gulliga Simon:( Saknar Klara så mkt!!!(L)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar